27 Eylül 2013 Cuma

Küçücük Minnacık Güzel Lifim


Ben galiba 30 umda öğrenmenin verdiği hazza tutuldum.
Bazen insana inanılmaz zormuş gibi gelen bazı şeyler bir anda kişi için doğru zamanda kolay hale gelebiliyor. Belki çok basit bir örnek olacak ama ben tığ ile bir şey yapabileceğime hiç mi hiç ihtimal vermezdim haaa belki çok büyük bir iş değil ama benim için önemli bir anlamı vardı  bu küçük lifin...Bir daha kendimi hiç bir şeyi yapamayacağım konusunda baştan kısıtlamayacağım. Evet çünkü gerçekten istersem yapabileceğimi gösterdi  bu lif bana...

Hayatımda ilk defa tığ ile bir model çıkarttım... o kadar beğendim ve o kadar eğlenceli buldum ki tığ kullanımını çok basit geldi ve hemen bir  lif yaptım.Umarım sizin gözünüze de tüm hatalarına rağmen  güzel gözükür.
 
Anneciğime hediyem oldu, şimdi de bir tane babacığıma lif öreceğim...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder