25 Şubat 2013 Pazartesi

Elektronik Sigara ile zoru başardım...

Arkadaşlar, 26 Şubat 2013 tarihi itibari ile 3 aydır sigara kullanmıyorum. Gerçekten benim için zor,stresli ve sabrımın ciddi sınavdan geçtiği bir süreydi. Heralde zor geçen bu 3 ayın ardından artık sigarayı bırakmış sayabilirim kendimi :D. Bu zor dönemde bana yardımcı olan hatta sigarayı bırakmamı sağlayan bir mucizeden bashetmek istiyorum. Elektronik Sigara, sigaranın barındırdığı zehirlerden arındırılmış bitkisel nikotin içeren bu ürün gerçekten hem yoksunluk hissini hemde nikotin ihtiyacını karşılıyor, içine koyabildiğiniz pek çok farklı aroma ilede tam bir keyif haline gelebiliyor. Benden sölemesi sigarayı bırakmak için bundan daha güzel bir yol bulamassınız. Mağaza satışı mevcut değil internette satışını yapan pek çok site var ben kullandığım ürünü www.sonsigaran.com adresinden temin ettim araştırmalarım sonucu hem güvenilir hemde kaliteli ürünler sattıklarını tespit ettim bu yüzden gönül rahatlığı ile bu siteye refere olabilirim. Dumanlı ama sigarasız günler...

2 yorum:

  1. Tebrikler valla!
    Sigara içmem ama puro keyfimden vazgeçemem :))


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun dicem ama olmayacak, şu aşamada ona bile karşıyım:))İleride belki keyif cafe cremeleri olabilir hayatımda bilemiyorum.

      Sil