8 Ekim 2012 Pazartesi

Yeni Hediyelerim


Sizlerle bu hafta dikiş çalışmalarımı paylaşmayı amaçlamıştım. Fakat çok yoğun bir hafta geçirdim sadece çinilerime fırsat yaratabildim hepsini tek seferde fırına verebilmek için uğraştım tekrar fırınlanmamış halleri karşınızda...


 
Bu da bir arkadaşımın  bebeği için hediye oldu ama umarım beğenirler:)




Bu ise canım arkadaşıma gidicek:)
Galiba ben önce kime hediye olacağına karar verip daha sonra yapıyorum minik çinilerimi...
 
 

Çay olmadan olmaz değilmi:)
 
 
 
 Tatatatataaaaaaaaaaaaaa
işte karşınızda Kar Bey:)
 

Maaşallah oğlumuz dünya güzelidir. Çok da keyfine düşkündür. 
Hobileri:
Püskül yer:)
Kablo yer:)
Parmak yer:)
 





3 yorum:

  1. Çok sevdim bu seramikleri,özellikle balıklı olanı. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Blogumda sizi bir ödül bekliyor, kabul ederseniz çok sevinirim ...

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunuza tesadüfen rastladım ,seramikler şahane minnak dahada şahane kedi sever biri olarak kendilerine bayıldım bende beklerim http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil